ADVOKATJOBB:

Advokatsekretær - Oslo

Søknadfrist: Snarest

Elden Advokatfirma ble etablert i 1994 som en videreføring av virksomheten til advokat John Elden som ble etablert i 1963.

Vi har hovedkontor i Oslo, også regionskontorer i Sandefjord, Hamar, Gol, Stavanger, Haugesund, Bergen og Tromsø.

Selskapet har 85 advokater, 35 advokatfullmektiger og til sammen over 150 medarbeidere.

www.elden.no

Søknadsfrist: Snarest

Arbeidssted: Oslo

Jobbtype: Advokatsekretær

Type stilling: Fast

SØK STILLINGEN HER

Spennende mulighet for erfaren advokatsekretær.

Vi opplever vekst og økt oppdragsmengde, og søker derfor etter flere erfarne advokatsekretærer/-assistenter.

Advokatsekretærene hos oss utgjør en gruppe dyktige medarbeidere som får kjennskap til alle fagområdene som blir praktisert hos Elden Advokatfirma. Du går inn i en viktig stabsfunksjon som skal bidra til at en enklere og mer effektiv arbeidshverdag for advokatene.

Sekretærene utgjør et team der samarbeid er viktig, samtidig som det også er nødvendig å kunne jobbe selvstendig. Du må kunne fordele tidsbruk og håndtere flere oppgaver samtidig.

Vi ser etter deg med en utpreget serviceholdning, du er effektiv og strukturert, og trives i en tidvis hektisk arbeidshverdag.

Arbeidsoppgaver

  • Bistå advokater med kopiering, skanning, organisering, arkivering av dokumenter, berammelser, klientkonferanser og utdragsproduksjon.
  • Besvare henvendelser fra klienter, bla pr telefon, email eller post.
  • Registrering av saker og dokumenter, timeregistrering, og arkivering av saker.
  • Håndtere elektroniske og fysiske saksdokumenter i alt fra små til svært komplekse saker.
  • Andre administrative stabsoppgaver

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdannelse, gjerne som advokatsekretær/-assistent
  • Erfaring fra tilsvarende stilling, fortrinnsvis fra et advokatfirma
  • Kjenne til saksbehandlingsrutiner for straffesaker og sivile saker.
  • Svært godt språk, både muntlig og skriftlig
  • Gode kunnskaper i bruk av Word, Teams, Sharepoint, Acrobat
  • Kjennskap til iManage og Maconomy er en fordel.
  • Erfaring i bruk av Altinn og Aktørportalen

Personlige egenskaper

  • Personlig egnethet vektlegges.
  • Evne til diskresjon ovenfor klienter og fullstendig taushet om saker.
  • Stor grad av både selvstendighet og samarbeidsevner overfor advokater og kollegaer.
  • En naturlig serviceholdning og høy arbeidskapasitet.
  • Punktlig og med svært god ordenssans.
  • Lojal, med gode kollegiale egenskaper.
  • Godt humør og ønske om å bidra positivt til arbeidsmiljøet.

Vi kan tilby

  • Konkurransedyktig lønn og vilkår
  • En variert og utfordrende stilling, med innblikk i et spennende advokatfaglig miljø.
  • God opplæring og oppfølging
  • En trygg arbeidsplass der vi jobber aktivt for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.
  • Sosiale sammenkomster og firmaseminarer

Kontaktpersoner

HR, 216 11 300

Powered by Labrador CMS