ADVOKATJOBB:

Elden Advokatfirma søker flere dyktige advokatassistenter

Søknadsfrist: 30. juni

Elden Advokatfirma ble etablert i 1994 som en videreføring av virksomheten til advokat John Elden som ble etablert i 1963.Elden Advokatfirma har hovedkontor i Oslo, også regionskontorer i Sandefjord, Hamar, Gol, Stavanger, Haugesund, Bergen og Tromsø.Selskapet har 85 advokater, 35 advokatfullmektiger og til sammen over 150 medarbeidere.

Søknadsfrist: 30. juni


Arbeidssted: Oslo

Jobbtype: Advokatsekretær

Type stilling: Fast

SØK STILLINGEN HER

Elden Advokatfirma AS er et velrenommert advokatfirma med hovedkontor i Oslo. Vi opplever vekst og økt oppdragsmengde, og søker derfor etter flere erfarne advokatassistenter til vårt team.

Som advokatassistent hos oss vil du få kjennskap til alle fagområdene som blir praktisert hos oss, og inngå i en gruppe dyktige medarbeidere. Vi ser etter deg med erfaring innen administrative støttefunksjoner, fortrinnsvis i advokat- eller konsulentfirma.

Som advokatassistent hos oss vil du

  • bistå våre advokater med saksbehandling og administrative oppgaver
  • håndtere korrespondanse med klienter, motparter og domstoler
  • følge opp på saksbehandlingsrutiner for både straffesaker og sivile saker

Vi tror du

  • har 2-4 års erfaring innenfor administrative støttefunksjoner, fortrinnsvis i advokat- eller konsulentfirma
  • er løsningsorientert, fremoverlent og trives med å håndtere mange og varierte oppgaver samtidig i et hektisk miljø
  • er opptatt av å yte god service og utføre arbeidsoppgavene dine med høy kvalitet
  • liker like godt å arbeide selvstendig som i team
  • er lojal og en bidragsyter til positivt arbeidsmiljø
  • er opptatt av å utvise diskresjon overfor klienter og bevare taushet om sakene du får kjennskap til

Om bakgrunnen din tror vi at du har

  • administrativ utdannelse, fortrinnsvis som advokatsekretær, advokatassistent eller juridisk kontormedarbeider
  • god kjennskap til saksbehandlingsrutiner for både straffesaker og sivile saker
  • erfaring i bruk av Altinn og Aktørportalen
  • svært gode skriftlige og muntlige formuleringsevner på norsk
  • solide digitale ferdigheter og kan utnytte de mulighetene teknologien gir deg

Dersom du er den rette for stillingen kan vi tilby

  • konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger
  • en variert og utfordrende stilling, med innblikk i et spennende advokatfaglig miljø
  • arbeid i team med sosiale og hyggelige mennesker.
  • samarbeid både internt på Oslo-kontoret, men også med Elden-kontorene andre steder i landet
  • mulighet for hospitering på de andre kontorene
  • god opplæring og oppfølging
  • en trygg arbeidsplass der vi jobber aktivt for et godt og inkluderende arbeidsmiljø
  • sosiale sammenkomster og firmaseminarer

Er du den rette for stillingen? Vi ser frem til å motta din søknad!

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson:

Hege Berg
Office Manager
Telefon: 21 61 13 00


Nettverk: Facebook | LinkedIn | Twitter

Sektor: Privat
Antall stillinger: 2
Sted: St Olavs gate 25, 0129 Oslo
Bransje: Juridiske tjenester
Stillingsfunksjon: Kontor og administrasjon / Sekretær
Arbeidsspråk: Norsk

Powered by Labrador CMS