LEDIG STILLING:
Advokat
Søknadsfrist: 7. august
I Insa jobber ildsjeler som vil gjøre en forskjell for enkeltmennesker. Er du en av oss?
Insa er et ungt advokatfirma som jobber for å gjøre advokattjenester så tilgjengelige som mulig. Ved hjelp av blant annet dyktige folk, kulturell kompetanse og makspriser har vi truffet en nerve, og vi når ut til en stor del av markedet. Nå ønsker vi oss flere advokater som tror på det samme som oss og som vil være med å sette sitt preg på Insa.
Hos oss får du bruke utdanningen din til å hjelpe vanlige folk som av ulike årsaker har havnet i utfordrende situasjoner. Det var kanskje det du tenkte du ville gjøre da du valgte å studere juss?
Vi dekker et bredt spekter av fagområder innenfor personjuss. Denne gangen er vi på utkikk etter en mer erfaren advokat. Vi ser etter deg som er pedagogisk, strukturert og ønsker å dele av kunnskapen din. Vi foretrekker at du har erfaring med oppfølging av fullmektiger, og vi vil vektlegge kompetanse innenfor familie- og arverett. For den rette kandidaten kan vi tilby fagansvar, og samtidig mulighet til utvikling innenfor nye rettsområder.
Vi ser etter
- deg som har tre til fem års arbeidserfaring
- deg som ønsker å ha fagansvaret for saker innenfor familie- og arverett
- deg som ønsker å jobbe som generalist
- deg som brenner for å hjelpe individer med deres juridiske utfordringer og å gjøre juss mer tilgjengelig
- deg som ønsker å være med på å forme, veilede og inspirere fullmektiger
- deg som leverer kvalitet, kommuniserer godt og bidrar til sunne diskusjoner
Som ansatt hos Insa får du spennende, varierte arbeidsdager og mulighet for å bryne deg på ulike fagområder og problemstillinger. Stillingen krever at du er selvstendig og ansvarsfull, men du vil få oppfølging og støtte fra oss.
Du jobber i trygge rammer sammen med kollegaer som bryr seg og vil at du skal lykkes på jobb. Vi har flat struktur, god delekultur og diskuterer gjerne problemstillinger. Kort sagt: Vi gjør hverandre gode!
Det er viktig for oss å ha et godt arbeidsmiljø der ansatte trives og utvikler seg. Vi legger også godt til rette i arbeidsbetingelsene for en sunn balanse mellom jobb og livet ellers.
Hos oss får du:
- Fleksibel arbeidstid med kjernetid fra 09–15
- 6 uker ferie
- Faglig utvikling
- Fastlønn etter avtale og bonus
- Sosiale sammenkomster
- Trening i arbeidstiden og subsidiert kantine
Vi ser fram til å høre fra deg – uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller bakgrunn – og håper du blir en del av laget vårt!
Kontaktinformasjon:
Marthe Aunan Archer, People and operations manager, 45 20 30 14